سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ مصطفی یگانه به نام قشنگ مردم برات متن موزیک

به محض اینکه ریمیکس کار قشنگ مردم برات بیرون اومد در وب سایت ای وان انتشار داده شد به این دلیل که خیلی درخواست برای دانلود ریمیکس زیاد بود و ما هم هیچ گونه مکسی نکردیم برای این که چند دقیقه دیرتر بشه و درجا گذاشتیم لذت ببرید و با اشتراک گذاری با دیگران در شبکه مجازی دوستان رو هم دعوت به گوش دادن موزیک کنیدآهنگ جدید و متفاوت قشنگ مردم برات از مصطفی یگانه به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

تو ببین چشمِ من از شوقه نگاهت تره
نمیدونی عشقت منو تا به کجا میبره
بگو مثله من به این عاشقیمون میبالی


تا که عاشقی کنم کنار تو صد سالی
قشنگ مُردم برات واسه اون خنده هات
که خش داره صدات که دل میره براش
بگو ادامه داره عشق واقعی یه باره
تو باش هر چی که باشه دلم میده بهاش
قشنگ مُردم برات واسه اون خنده هات
که خش داره صدات که دل میره براش
بگو ادامه داره عشق واقعی یه باره
تو باش هر چی که باشه دلم میده بهاش
تو از عمقه یه احساس قشنگ و عاشقانه
رسیدی در دله من عشق تو زد جوانه
منم اون یه مجنون که از حد عبور کرد
همه آدما رو از کنارِ تو دور کرد
قشنگ مُردم برات واسه اون خنده هات
که خش داره صدات که دل میره براش
بگو ادامه داره عشق واقعی یه باره
تکس کامل نیز ارئه شد که نگین چرا تکس نیست